Kakfat av udda porslin..

Den här gången var det svårt att hitta porslin som passade ihop, men nu tror jag att jag har fått till det..

Jag är lite inne i en gul period just nu.. Allt jag gör blir gult, konstigt det där..
Helt plötsligt är man bara inne på en färg och allt man köper eller tycker är fint är just den färgen, sen helt plötsligt ändras det och det är en annan färg som man inte kan få nog av.

Att det är gult för mig just nu tror jag beror på min oerhörda längtan till sommaren och solen.
Sen är det ju fint också..







Säljes för 250 Kronor och står just nu på Café Tingsgården.

Kommentarer
Postat av: AnnaK

Läste en utfrågning av Lotta Ahlvar (eller vad hon heter...) chefen för svenska moderådet att gult kommer som accentfärg till sommaren så du är ju helt rätt! =)

Själv är jag en "sucker" för turkost just nu. ;-)

2011-02-06 @ 00:00:05
URL: http://annakmaria.blogg.se/
Postat av: AnnaK

Läste en utfrågning av Lotta Ahlvar (eller vad hon heter...) chefen för svenska moderådet att gult kommer som accentfärg till sommaren så du är ju helt rätt! =)

Själv är jag en "sucker" för turkost just nu. ;-)

2011-02-06 @ 00:00:59
URL: http://annakmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0