Garderob...

I tisdags när både jag och Anton var lediga så bestämde vi oss för att åka på IKEA.
Jag köpte en hylla till mitt pysselrum och lite förvarings backar til min garderob och
det behövdes verkligen!
Jag hade bara häng i garderoben, inga hyllor alls och det funkar ju bara inte!
Här kommer lite före och efterbilder..



Klädhögar på golvet, en trasig hängare som nu hänger i ett skärp, en allmän röra!


FÖRE                                           EFTER

Mycket bättre, till och med lite plats över där nere..
Sen ska jag göra små lappar till trådbackarna där det står byxor, tröjor toppar och så... :)

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: AnnaK

Oh, vilken ordning. I like it! =)

Har den Änglalika pratat nåt om att vi ska försöka stråla samman alla Panduro-tjejer en söndagkväll här i Öret? Vore så skoj om vi kunde få till en storträff, gå ut o käka och hinna umgås lite.

kram kram

2010-09-25 @ 21:40:54
URL: http://annakmaria.blogg.se/
Postat av: moona

Snyggt, kam du komma hem till mig också snart och fixa lite??

2010-09-26 @ 18:55:30
Postat av: moona

Vilken sprutt du får, hönshjårna? när du bestämmer dig för nåt. Kan det ligga i generna? I så fall långt tillbaka. Love you, little dougHter!

2010-09-26 @ 18:58:50
Postat av: Anonym

Mycket trevliga garderober, om detta tycker jag.

2010-09-30 @ 09:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0