Julkortssöndag börjar nu...

Varje söndag kommer jag göra som många andra kort/scrapbloggar gör och tillverka ett julkort.
På så sätt har jag ju en mängd julkort när julen kommer utan att behöva stressa ihop en hel hög sista veckan.
Jag skulle egentligen börjat tidigare och gjort detta hela året, men bättre sent än aldrig eller hur? :)
Jag kanske fortsätter nästa år, så har jag ju en massa kort till nästa jul också..

Denna helg har jag suttit och gjort några enkla julkort så jag får in känslan, så här kommer det första söndags-julkortet!


Kommentarer
Postat av: Augustragne

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-02 @ 07:08:39
URL: http://augustragne.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0