Blomtavla..

Nu är det mycket med jobb och träningar, så idag har jag fotat en tavla som jag gjort på jobbet, till jobbet. Men jag har en liknande hemma också.. :) Och det är en jättebra idé som jag nog inte kan ta på mig äran för tyvärr..

Imorgon startar vi vår påskaktivitet på jobbet och butiken förvandlas plötsligt till ett dagis då barnen får måla och dekorera sin egen påsk-kyckling för endast 20 kronor!
Roligt tycker en del, jag inser mest att jag inte riktigt är redo för barn än.. :)
Här kommer tavlan! Lite svårt att se mot den beigea väggen men...







Nu ska jag betala lite räkningar, fick en avi på medlemsavgift till fotbollen på 1200 kronor!!! :(

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, den där tavlan är SÅÅÅ fin!!

Ja, medlemsavgift är inte kul, men det är det nog värt ;) Tänk dej sol och grön gräsmatta, jag med en fikakorg bredvid...blir perfekt det :)



/Kjam

2010-03-26 @ 07:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0