Havet är djupt...

Har varit på en liten semester på havet.
Mötte upp föräldrarna i Grisslehamn och passade på att ta en tur med Eckerölinjen över till Finland en sväng. Mamma handlade en massa sprit och när vi kom till kassan så stod hon där, utan leg och fick därmed inte handla på sitt visa-kort. Jag fick lösa ut min mor så hon slapp stå där och skämmas.

Morgonen efter anordnades en minigolf-tävling mellan de fem båtar som åkte tillsammans och vem vann... om inte lag Nette! Ja, våran båt! 3 hole-in-one gjorde jag!

Vi seglade vidare till Gräddö nästa dag, genom Väddö kanal och där mötte Anton upp (han tog med systemkameran, de förklarar skillnaden i bildkvalité).
Nästa hamn blev Malma kvarn och sen vidare till Fiversätra Ö där min farborr har stuga.
Där var vi tvungna att bryta med mina föräldrar för jag var tvungen att jobba idag.. Hela resan har varit väldigt varm och härlig!

Älskar att sova på båten när det gungar lite lätt och man blir bara så glad av alla vackra vyer och all härlig natur!
Ragna, du har så rätt i att man inspireras av allt det!

Nu kommer lite bilder som visar vårt lilla äventyr!
































Mycket fina bilder har vi tagit och där var en liten del av dom..

Nu fyller jag år på fredag och ska ha maskerad så då kommer nog fler smaskiga bilder.. :)

Ses snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0