Julkänsla att dela.

Jag tror alla vuxna längtar tillbaka till den där julkänslan som man hade som barn. Den som med mer ansvar och måsten bara blir mindre och mindre med åren. Jag har i alla fall gjort det och försöker varje år hitta den igen. I min jakt efter julkänslan brukar jag gå igenom mina minnen, julmusik och all världens julinspiration från media, tidningar och gamla gömmor. Hittills har jag inte hittat den.
 
Förrän nu. 
 
Jag vet att vi i år ska fira jul som vi alltid gjorde som små, med kusinerna och familjen. Det kommer va trångt och varmt av tända ljus och förhoppningsvis snö då vi ska vara i Norrland. 💗 Så den där känslan har bubblat där ett tag, nästan oigenkännlig, men ändå så bekant och glädjande. Och jag tror minsann att den bara blir starkare och starkare för varje dag. Jag längtar! 
 
Råkade även öppna lådan med juldekorationer och fick ytterligare en liten sniff av den, så jag vill gärna dela med mig av den till er. 
 
 
💗 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0