Läget nu, nuläget...

Oj, vad här var stilla..
Jag har lovat bakbilder, men det kommer inga för allt blev uppätet innan jag fotade..

Jag har fullt upp! Har kommit in på skola och ska helt plötsligt flytta.. Från min pojkvän, från staden som jag nu äntligen kommit in i, från mitt jobb och mitt nya rugbylag..
Det känns helknasigt, men jag ska ju flytta till nånting också såklart..
Till skola och en utbildning jag verkligen vill gå, till nya vänner och nya äventyr.
Det är läskigt, men det kommer nog gå utmärkt..
Jag kommer inte kunna ta med mig pysselrummet, men däremot så har jag ju en ful studentlägenhet som jag måste piffa upp så lite pyssel blir det nog allt.. :)

Jag ska bättra mig, jag lovar..
Här kommer lite bilder från semestern!

Först var vi i Härnösand, solade lite och lekte med hunden..




Sen åkte vi till Lycksele, träffade min släkt lite, synd att det var begravning för att man ske ses...



Hem till Härnösand igen och leka med en till hund.. :)



Till Östersund och klappa älgar på Moose Garden









och titta på strutsar på struts-café..



Bada med min gud-dotter Ebba.





Och solen lös även i Östersund så vi kunde ligga lite på stranden där också..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0