Rosa Drömmar!

Nu har jag äntligen pysslat ihop ett eget kakfat!
Har tänkt göra det länge och nu blev det äntligen av!

Just detta kanske jag inte får behålla själv, även fast till och med Anton tyckte
det va så fint att han sa åt mig att göra det.

Jag och Madde ska ha en liten "butik" och där ska det säljas,
men om ingen vill ha det så får jag väl ta det själv då! :)

Det kommer komma fler inlägg om vad som kommer finnas i våran
lilla "butik" och när den kommer vara öppen! :)
Så håll utkik!





Och i mitt 100 inlägg så kan ni vinna ett päron och en jordgubbe!
Skriv ettt inlägg där!

250 kronor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh, så fint!!! Vill ha! Kram

2010-09-20 @ 19:37:15
Postat av: AnnaK

Va fint! Gillar´t! =)

kram

ps. Vad använder du för lim? Panokitt? ;-) ds

2010-09-20 @ 22:06:16
URL: http://annakmaria.blogg.se/
Postat av: jannice

Jag har använt universal-limmet, men det var inte jättebra på metall, fick sandpappra lite och göra flera lager.. :)

2010-09-20 @ 23:19:08
Postat av: moona

Tycker jag har lite,inlägg där, HiHi:=

Vem vill inte? ha.

2010-09-26 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0