En regnig dag...

Tyckte det här kortet passade perfekt idag eftersom jag vaknade av regndroppar mot fönsterbläcket, men som det står i kortet, håll ut! Snart kommer solen!
Lägg gärna märke till regndropparna som jag gjort med halvpärlor, tyckte själv att det va en bra idé…
Tyckte det här kortet passade perfekt idag eftersom jag vaknade av regndroppar mot fönsterbläcket, men som det står i kortet, håll ut! Snart kommer solen!


Lägg gärna märke till regndropparna som jag gjort med halvpärlor, tyckte själv att det va en bra idé… :)



Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Marit Irene Jektvik

Jag följer bloggen! Väntar i spänning på de kommande pysselinläggen.

2010-03-23 @ 10:05:32
URL: http://maritirene.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0