Nu vill jag ha vår!

Det känns som jag bara går och väntar.. Väntar på inspiration och på att julen ska vara slut..

Det känns lite långdraget och det kanske är därför den riktiga känslan aldrig infinner sig.
Jag har ju, eftersom jag jobbar på Panduro gått i juletankar ända sen i september, om inte längre.. Och nu vill jag bara att den ska vara över...

För när den är över, då, då kommer vårkatalogen och alla härliga färger med inspiration, och det längtar jag till..
Det är ju inte så att jag inte vill ha jul, men egentligen mest för att få lite ledigt och få träffa alla nära och kära..
Och då gäller det att njuta de här dagarna som kommer!
Mysa med familjen och skvallra med gamla kompisar, det längtar jag till!

Men det ska bli väldigt skönt att få röja bort all jul när det nya året börjar..




Kommentarer
Postat av: AnnaK

Jag håller med dig, det är underbart att få undan julen och ta hem den första knippe tulpaner. =)

Ha en riktigt skön julhelg i Norrland!

kram

2010-12-22 @ 20:15:00
URL: http://annakmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0