silverljusstakar?

Dom här fina gjorde jag av några röda träljusstakar som jag hittat på loppis för 1 krona styck..
Jag sprayade dom först med silver färg och sen satte jag på metallblad, typ bladguld på dom..
Tycker det blev jättebra och ser nästan ut som ljusstakar i fattigmanssilver!

Nu är jag sugen på att köpa mer saker och göra om, det är så himla roligt!

Just det, har ju varit i Östersund och yrat på Storsjöyran i en vecka nu också, och vi har haft kalastrevligt! Det kommer nog ut lite bilder på det när jag kommer hem igen efter semestern.. :)
Och när semestern är slut och man går tillbaka till verkligheten och vardagen igen så kommer jag nog hinna pyssla lite mer också, längtar!


Kommentarer
Postat av: moona

jag vill göra jag också:)

2010-08-08 @ 11:45:36
Postat av: fantomen

stakarna skulle passa bra i min grotta:)

2010-08-08 @ 11:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0