Mitt hem..

Jag hittade ett gammalt flygfoto på mitt älskade barndomshem som mina föräldrar flyttade ifrån i våras.
Saknar det jättemycket och önskar att dom hade bott kvar där.
Mitt ute på landet, med stor gård och nära till sjön där man kan ta både kvälls- och morgondopp!
Och katten, Menthos som vi hade där, men var tvungen att ta bort för han kunde inte följa med när dom flyttade till stan.
Har själv inte bott där på ganska många år nu, men det kommer alltid kännas som mitt hem!

Så jag var bara tvungen att scrappa en sida på det här kortet!









Ikväll ska jag ha pysselkväll med tjejerna på jobbet, så vi får väl se om det produceras nåt nytt då eller om det bara blir fika och snack.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0