Mitt drömhem..

Jag har gjort en liten anteckningsbok, där jag tänkte klistra in tidningsurklipp och skriva.
Skriva om hur jag vill att mitt drömhem ska se ut.
Jag har mer och mer börjat tänka på ett hus, ett eget hus, där man kan göra som man vill.
Känns väldigt vuxet, men jag är lite sugen! :)
Här börjar det iaf, med denna bok.





Jag har gjort flikar med de olika rummen så det blir lite ordning.
Har även tagit bort spiralen som satt i ryggen på boken och bytt ut mot band som man
kan ändra storleken på när den blir full med urklipp.
Smart va? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va du är duktigt min fisk :) Saknar dig och saknar att pyssla!! pussss

2010-09-01 @ 10:39:04
URL: http://malingunillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0