Kroatien

Jag och Anton satt och klurade på vad vi skulle göra i midsommar, vi hade inga planer alls, så vi bestämde oss helt enkelt för at åka nånstans. Efter mycket letande blev det Kroatien, så himla bra val av oss! Här kommer lite bilder...


Vi börjar med lite mat.. :) Deras lokala smör med nässlor, asgott!

Finaste Anton.

Jag...

Finaste utsikten...

Looooove...

Vår pool!

Middag..

Tillsammans.

Anton badar.

Fin hamn.

Vårt hotell.

Utsikten från vårt hotell.

Fyrverkeri-festival var det tydligen också.

Jag igen..

Jag solar..

Och det var allt.. Vi har haft det underbart!

Kommentarer
Postat av: Pia Eriksson

Fina kort.Var det Anton som var Staty?

2011-07-01 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0