Snart öppnar butiken...

Till våren har jag och två jobbarkompisar bestämt att vi ska ha en liten "butik" igen. Jag var med på det före jul förra året, 2010 alltså och nu innan jul fick de två tyvärr stå där utan mig då jag var busy med skolan.. :)
Men till våren kör vi igen och jag är redan jättepeppad. Dels för att det är roligare att pyssla våriga saker än juliga. Det är mer färger och mer mönster! Allt det som jag tycker om.
Men jag är ju också så himla pysselsugen nu så det passar ju perfekt och jag har hundra ideér på vad jag ska sälja! Och en annan stor orsak är att jag verkligen behöver pengarna! Uttrycket fattig student, det är inget skämt! :)
Här kommer en liten lampskärm som jag knåpat ihop till min sänglampa här i Skara, den ger ett riktigt mysigt ljus..



Nu ska jag virka grytlappar! Tjo!


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Om ni vill ha hjälp med hemsida kan jag hjälpa till med en start

2012-01-10 @ 20:15:51
URL: http://luttman.se
Postat av: moona

kul att du börjat blogga igen:)

2012-01-18 @ 19:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0