Byrå..

Här är byrån jag köpte idag på loppis och egentligen har vi väl ingenstans att ha den även fast den passar ganska bra mot den här väggen..
Jag visste direkt när jag såg den att jag ville ha den, har ju sett den i massa tidningar och på bloggar, just den här är ju lite poppis nu och när jag kom hem googlade jag den lite..
Och den kostar ju flera hundra på blocket så Anton nästan tvingade mig att lägga ut den där, även fast han också tyckte den va fin..
Jag håller väl med, men jag är ju redan och inreder i ett hus som vi ska köpa och vill bara ha allt.. Vet inte när eller vart det blir hus men mina tankar är redan där.. :)
Iaf så lade vi ut den där så nu är det väl bara att vänta och se...







Kommentarer
Postat av: ragna

Riktigt snygg byrå! Den kommer säkert kunna sälljas för mycket! Men jagförstår även att man vill spara till hus sen! Jag har också samlat på mig massor som jag sen vill packa upp! Men du jag ska till sthlm nu denna helg till onsdag nästa vecka. Är du ledig något? kramar ragna

2011-01-25 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0