Udda dekoration...

Igår var jag ledig.
På morgonen, tidigt, vid 7 (!) så var jag på badhuset och simmade med Madde. Skönt var det.

Sen gick jag hem och bakade lingonbröd. Dom blev goda men inte lika bra som jag tänkt..

Sen hann jag med att pynta lite i köket, fick ju dom här häftiga glasunderläggen på kungafamiljen av mina vänner i födelsedagspresent och jag tyckte dom skulle upp.. :)
Hann även med att laga både lasagne och makaronipudding, och att träna på kvällen.

Otur bara att jag vaknade upp imorse med halsont och snorig näsa..








Kommentarer
Postat av: ragna

Jag gillar att du hängt kungafamiljen!!! hihi

2010-09-12 @ 20:33:56
Postat av: Jannice

Jag vet.. :) Den passar ju jättebra där.. Anton var inte lika förtjust.. :)

2010-09-14 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0