Spöken..

Jag tror vi har spöken i lägenheten!
Det är alltid sker som ramlar ner och skramlar, speciellt när jag håller på att somna eller precis när jag är på gång att vakna..
Men eftersom det alltid händer då, så är jag nästan för trött för att bli rädd, då blir jag bara irriterad för att jag måste gå och plocka upp massa saker från golvet.. :P

Men jag får väl skrämma dom med mina egna spöken nu då...

Så nu har jag gjort fina halloween-lyktor som lyser så härligt i mörkret och lämnar ett fint ljusspel på väggen med spöken och fladdermöss.. :)

Man kan ju aldrig få för lite ljuslyktor liksom..


Kommentarer
Postat av: Ellen

Gud vilka fina!! Får man fråga hur du har gjort dom? Kram ellen

2010-10-02 @ 17:21:14
URL: http://Ebonite.se/ellen
Postat av: AnnaK

Tidigt i våras vaknade jag mitt i natten av att skrivaren gick igång, bara sådär... Jättemysko, men sen visade sig inte vara så mysko då det hade varit strömavbrott.

Spökfritt här alltså. =)

2010-10-02 @ 21:31:11
URL: http://annakmaria.blogg.se/
Postat av: raggi

Gud vad fina!! så mysig stämmning!! super!

2010-10-03 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0