Välkommen

Så här ser det ut hemma hos oss nu.
Granen är uppe och ger oss egentligen all myskänsla vi behöver, men lite snö i fönstren och små pumlor som gnistrar gör det ju inte sämre precis...
Jag önskar jag kommer få den där riktiga julkänslan i år, den man hade när man var barn..
Jag har verkligen jobbat för det, börjat tidigt, försöka känna in allt och bara njuta, har skaffat en ljusstake till jobbet så känslan ska finnas även där, idag blir det julgodisbak och på fredag ska vi på julkonsert..
Så jag hoppas verkligen!
Och Ragna, så här ser det ut, du är så välkommen! Inget skulle vara mysigare än ett besök från dig! :)












Kommentarer
Postat av: ragna

ÅHHHHHH Herrejisses!!!! gud så vackert!!! du skulle skrattat åt hur tråkigt vi har det! nä nu måpste jag kom!!!

2010-11-30 @ 11:14:40
Postat av: Anton Awesome

Bullis! löööv ja!

2010-12-01 @ 17:57:34
URL: http://antonawesome.blogg.se/
Postat av: moona

Till och med jag får julkänsla, lööv y to

2010-12-02 @ 17:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0