Ägd!

Idag har vi gjort nånting mäktigt! Vi har varit iväg och klappat vargar på Kolmården!
Fy fasen vilken häftig upplevelse!
Dom var riktigt stora och fina och jag ville egentligen ta med en hem..

Det första som hände när jag kom innanför grinden var att den ena hoppade upp med tassarna på mitt bröst och nosade och slickade mig i ansiktet. Oj då, vad gör jag nu tänkte jag och stog där stel som en pinne..
Sen satt vi oss ner och vargarna gick runt och hälsade på alla.. En stannade bakom mig, nosade och kissade på mig!! Jaha, då var jag hans då, nu har han märkt mig som sitt revir...

Jag ville vara kvar där inne för evigt och bara titta på dom! Bästa presenten ever! Tack! :)



Kolla in käften!!

Kommentarer
Postat av: Pia Eriksson

Va ni e modiga.Snygga skor Jannice.(BLÅ)Vi syns snart.Bakar för fullt.

2010-11-20 @ 19:47:21
Postat av: Anonym

Va ni e modiga.Snygga skor Jannice.(BLÅ)Vi syns snart.Bakar för fullt.

2010-11-20 @ 19:48:44
Postat av: moona

Häftigt, vilken upplevelse! Dom var jättefina och verkade lite gosiga.

Lycka till idag nu på försäljningen av dina fina alster!

2010-11-21 @ 09:51:10
Postat av: Oveeline

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-04-26 @ 12:29:18
URL: http://oveeline.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0