Mitt FÖRSTA inlägg!

Nu har jag äntligen startat en blogg på grund av påtryckningar från diverse håll…
Hoppas nu bara att alla som peppat mig även kommer att följa mig och kommentera mycket! :)
Det ska bli oerhört roligt att få dela med mig av mitt liv och mina kreativa tankar.

Den kommer nog att bestå av mycket bilder, färger och pyssel, men även lite vad som händer i mitt lilla liv.
Kan börja med att berätta om helgen då vi (min sambo och jag) har haft besök av min brorsa och mina föräldrar med deras nytillskott Iza, en liten jackrussel blandning. Det har varit en innehållsrik helg med mycket mat, kärlek och söndertuggade fingrar. Mina älskade föräldrar hade även med sig en systemkamera till mig som gjorde mig extra inspirerad att visa vad jag gjort!



Mina föräldrars nya bebis Iza.


Kommentarer
Postat av: Madde

KUL! Jag lägger till dig i min favoritlista :)

2010-03-22 @ 21:27:27
Postat av: mamma

mycket fint, ska bli intressant att följa dej och alla dina tusen ideer! Fint.

2010-03-24 @ 09:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0