Lite gammalt och lite nytt...

Lite blandat pyssel för att komma igång lite... Enjoy!

Min dalahäst,sydd efter mönster ur Tilda.




Min underbara hylla i köket med en härlig virkad prinsesstårta.



Tulpaner jag köpte idag när jag va ner på stan, tyckte jag behövde muntras upp med färg i detta skitväder!

Liten scrappad sida med Anton.





Och till sist lite härligt underbara krokar jag köpte på stan igår. Vet inte var jag ska ha dom men kunde inte motstå dom härliga färgerna..



Lite färg gör dig glad!

Kommentarer
Postat av: Johanne

Det är så roligt att du börjat blogga så man kan titta på alla dina underbara pyssel!! :)

Ha det bäst! Puss å kraam

2010-03-23 @ 12:58:33
Postat av: Joanna

ÄLSKAR prinsesstårtan!! Jag ska nog ta och göra en likadan, fast kanske en lila :)

2010-03-23 @ 13:27:25
Postat av: Jannice

Tackar tackar.. :) Kolla på bombadill.se så får du nog ännu mer inspiration joanna! :)

2010-03-23 @ 14:14:48
Postat av: Madde

Wow, fin blogg! Ska jag följa! Dalahästarna blev ju superfina!!

Såna där krokar köpte jag me igår, fast vita såklart ;)

Hade! /Madde

2010-03-23 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0