hjälp...

Jag vill göra allt.
Jag vill scrappa på alla fiina bilder som jag tagit i sommar.
Jag vill göra kakfat av gammalt porslin hittat på loppis.
Jag vill köpa gamla fina loppisprylar och göra om.
Göra om allt.
Inreda och dekorera.
Jag vill baka bröd och göra pizza.
Jag vill sy massor med hjärtan och hänga överallt.
Jag vill sticka och virka.
Jag vill göra kort.

Jag får inspiration överallt och hela tiden och jag hinner inte med att få ut den ur kroppen, snart sprängs jag av all kreativitet. Vad ska jag göra? Och om jag gör alla saker jag vill, vad ska jag göra av alla saker? Allt är ju inte saker jag själv vill ha eller har plats för, utan bara saker jag inspirerats till... Skulle vilja ha min egna butik och sälja och producera och inspirera...
Hjälp....

Kommentarer
Postat av: Anton Awesome

Du e ju fan ledig! bara o göra!

Men sprid inte ut dig överallt! Pysslar gör man i pysselrummet!

LUV YA

2010-08-09 @ 12:54:08
URL: http://antonawesome.blogg.se/
Postat av: Madde

skaffa dig en butik och sälj, producera och inspirera vettja :)

Kram till dig!

2010-08-09 @ 23:26:28
Postat av: Kaioliwia

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-07 @ 09:49:59
URL: http://kaioliwia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0