Den sista biten av sommaren..

Jag fattar inte.
Sommaren har ju nyss börjat.
Det var ju några jättehärliga och varma veckor, jag blev jättebrun och mådde bra.
Vad hände sen?
Nu är jag lika blek som jag var innan sommaren, pang sa det så försvann värmen och klick så vart det kolsvart på kvällarna...
Det går inte ens att få tag i jordgubbar längre..
Jag fattar ingenting...

Jag ska med dom här söta försöka leva kvar i sommaren en liten stund till!
Jag ska ha dom framme hela vintern för att muntra upp mig!





25 kronor styck.

Kommentarer
Postat av: Marie Andrén

Underbart att se hur kreativ och duktig du är.

Alice berättade om dig.

Jag kommer helt klart att följa din blogg.

Kram Alice mamma Marie

2010-08-23 @ 19:03:58
URL: http://lillastation.blogspot.com
Postat av: moona

vill ha en jordgubbe, jag också

2010-08-24 @ 14:34:22
Postat av: Jannice

Tack så mycket! Vad roligt att höra! :)

2010-08-24 @ 16:20:41
Postat av: Svärmor

Man blir ju sugen fast man inte kan äta dom.Vad du är kreativ å duktig.

2010-08-27 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0